Segítség és információ
Rendeléssel kapcsolatos problémák
Hogyan nézhetem meg a rendelésem állapotát?
Szeretné figyelemmel kísérni rendelését? Nézze meg a RENDELÉS KÖVETŐT!
Nem kaptam visszaigazoló e-mailt, minden rendben van?
• Nézd meg, hogy nincs-e a fiókodban a Spam vagy a Promóciók fül alatt
• Győződj meg róla, hogy sikeresen befejezted a rendelésedet (sikeres fizetés)
Ha így sem találod a rendelésed visszaigazolását, akkor lehetséges, hogy elírtad az e-mail címed vagy a fizetésed sikertelen volt. Arra kérünk, hogy vedd fel a kapcsolatot az Ügyfélszolgálatunkkal és mondj el nekik minden információt a problémáddal kapcsolatban és mi igyekezni fogunk megoldani azt.
Módosíthatom a rendelésemet azután, hogy elküldtem azt?
Azonban lehetséges az, hogy visszavond a rendelésed és egy újat hozz létre helyette, de csak abban az esetben, ha az még nem került feladásra számodra.
Amennyiben vissza szeretnéd vonni a rendelésedet arra kérünk, hogy vedd fel a kapcsolatot az Ügyfélszolgálatunkkal, add meg a rendelési számod és tájékoztasd őket a visszalépésed okáról. Feldolgozzuk a visszavonásra vonatkozó kérvényed és amilyen hamar csak tudjuk, elküldünk neked egy igazolást a visszatérítésről.
Visszavonhatom a rendelésem azután, hogy elküldtem azt?
Feldolgozzuk a visszalépésre vonatkozó kérvényed amilyen hamar csak tudjuk és küldünk neked igazolást a visszatérítésről (kivétel ezalól az, ha utánvéttel rendelted). Amennyiben visszavonod a rendelésed akár 5 munkanapba is kerülhet, hogy a bankod vagy kártyaszolgáltatód elérhetővé tegye számodra az összeget.
Mit tegyek, ha a követési kódom nem működik?
Amennyiben a követési információd nem frissül ezidő alatt, vagy a csomagod fennakadt valahol, akkor lépj kapcsolatba az Ügyfélszolgálatunkkal, hogy segíteni tudjunk neked.
Visszavonhatom a rendelésem azután, hogy az feladásra került számomra?
Amennyiben vissza szeretnéd vonni a kézbesítést, azt tanácsoljuk neked, hogy lépj kapcsolatba azzal a szállítmányozó céggel, ami kézbesíteni fogja a csomagod az országodba és kérd meg őket arra, hogy küldjék vissza azt a feladónak. Amennyiben nem dolgozzák fel a kérésedet időben, visszautasíthatod a csomag átvételét annak megérkezésekor is, ekkor automatikusan visszakerül a csomag hozzánk.
Amint megkaptuk a visszautasított csomagod, kapcsolatba lépünk veled és amennyiben előre fizettél feldolgozzuk a visszatérítésed.
Hibás vagy sérült terméket kaptam, mit tegyek?
Amennyiben valamilyen hibát fedeznél fel, arra kérünk, hogy vedd fel a kapcsolatot az Ügyfélszolgálatunkkal a következő adatok birtokában:
• rendelésed száma
• a hibás termék neve
• a hiba bemutatása, lehetőleg képekkel
Amint megkapjuk a sérült vagy hibás terméket, megtérítjük a visszapostázás költségét és amilyen hamar csak tudunk küldünk egy új terméket helyette.
Írtok számlát a rendelésemről?
A számlát minden esetben csatoljuk a visszaigazoló e-mailhez, amit akkor küldünk, amikor a rendelésed feladásra kerül.
Amennyiben utánvéttel fogsz fizetni, a számlát nem fogja tartalmazni a csomagod. Ehelyett e-mailen keresztül fogjuk neked elküldeni a számlát azután, hogy átvetted és kifizetted a csomagod.
Vásárolhatok vállalkozásként és kaphatok róla számlát?
Mi van akkor, ha valami nem helyes a rendelésemről készült számlában?
Nem kaptam meg a számlámat, mit tegyek?
Amennyiben utánvéttel fogsz fizetni, a számlát nem fogja tartalmazni a csomagod. Ehelyett e-mailben fogjuk elküldeni a számlát közvetlenül azután, hogy kifizetted és átvetted a rendelésed.
Visszavontam a rendelésem - mikor kapom vissza pénzem?
Fizetés, promóciók & kedvezmények
Hogyan tudom kifizetni a rendelésem?
• Bankkártya / Hitelkártya
• Fizetés utánvéttel
Az online fizetés az eyerimmel villámgyors, mindemellett nagyon komolyan vesszük a biztonságot, ebből adódóan az adataid biztonságban vannak velünk. Minden tranzakció titkosított fizetési kapun keresztül kerül feldolgozásra, melyhez piacvezető biztonsági- és csalásbiztos rendszereket használunk.
Hogyan tudok kedvezménykódot használni a honlapotokon?

Ha beírtad a kódot, kattints a 'Aktiválása' gombra, ami hozzáadja azt a rendelésedhez. Amikor a kedvezmény hozzáadódott a rendelésedhez, látni fogod a kedvezmény mennyiségét és rendelésed teljes értéke is a kedvezmény mértékének megfelelően fog változni. Kérjük vedd figyelembe, hogy a kedvezmény értéke mindig az adók levonása nélkül jelenik meg.

A kedvezménykódot a rendelés befejezése előtt kell aktiválnod, nem lehet már később hozzáadni.
Miért nem működik a kedvezménykódom?
• Csak egy kedvezménykódot használhatsz rendelésenként.
• Ahogyan a kedvezménykódjaink változatosak, úgy a felhasználói feltételek is változnak mindegyikkel, szóval győződj meg a kódok érvényességéről. A kódok lehet csak bizonyos termékekre érvényesek és a kódok többségének lejárati ideje is van. A felhasználási feltételeket megtalálod ott, ahol a kódot találtad, ezt tartalmazhatja az e-mail vagy a weboldalunk.
Ha a kedvezménykód ezek leellenőrzése után sem működik, akkor arra kérünk, hogy vedd fel a kapcsolatot az Ügyfélszolgálatunkkal és mondj el nekik minden információt a problémáddal kapcsolatban, beleértve a képernyőfelvételeket vagy az esetleges hibakódot, illetve azt, hogy mit tettél eddig.
Használhatom mégegyszer ugyanazt a kódot, ha visszavontam vagy visszaküldtem a rendelésem?
• Ez a kuponkód még nem járt le
• Ez a kuponkód érvényes az általad választott termékre
Nem tudod újra használni azokat a kuponkódokat, amelyek az első vásárlásra vonatkoznak, illetve az olyan kupakódokat sem, amelyeknek szabálya nem vonatkozik az általad választott helyettesítő termékre.
Miért nem tudom az utánvét opciót választani a vásárlás befejezésénél?
Ha nem találsz utánvét opciót a vásárlás befejezésnél, akkor ellenőrizd a lentieket:
• Nem választhatod az utánvétet opcióként olyan rendeléseknél, amelyekben személyre szabott dioptriás szemüveg szerepel.
• Biztonsági okokból az utánvétes rendelés nem elérhető a 65000 forintos összeglimit felett.
Nem kaptam meg az üdvözlő kedvezménykódot a hírleveletekre való feliratkozás után.
Ha nem kaptad meg az üdvözlő kedvezményt, akkor ellenőrizd a következőket:
• Nézd meg, hogy nincs-e a fiókodban a Spam fül alatt - a hírleveleink alkalmanként elárasztanak a nagyszerű ajánlataikkal és útközben elvesznek néha.
• Győződj meg róla, hogy nem írtad el az e-mail címedet, amikor feliratkoztál. A legegyszerűbb módja az ellenőrzésnek az, ha újra feliratkozol és megvárod még a kód megérkezik.
Ha a fentiek ellenőrzése után továbbra sem találod az üdvözlő kódod, akkor arra kérünk, hogy vedd fel a kapcsolatot az Ügyfélszolgálatunkkal és add meg nekik a problémával kapcsolatos információkat.
Fizethetek részletekben a honlapotokon?
Használhatok több kedvezménykódot is a rendelésnél?
Elfelejtettem használni a kedvezménykódot a vásárlás befejezésénél, mit tehetek?
Amennyiben szeretnéd mégis használni a kódot a rendelésedhez, vissza kell vonnod a rendelésed és egy új rendelést leadnod a honlapunkon. A rendelés visszavonására vonatkozó további információért, kattints ide.
Hol találhatok olyan kedvezménykódot, amit felhasználhatok a rendelésemhez?
Azt tanácsoljuk, hogy látogasd meg a honlapunkat, gyakran vannak hosszú időtartamra szóló promócióink, amelyek bizonyos márkákra, dioptriás lencsékre, konkrét kollekciókra vonatkoznak.
Ha kedvezménykódra van szükséged - a hírleveleinkben küldünk kedvezménykódokat az ügyfeleinknek. Néha felfedezhetsz egy-egy kódot a Facebook oldalunkon vagy a weboldalunk bannerén is. A nyereményjátékokért látogass el az Instagram oldalunkra - szóval csak járj nyitott szemmel!
Tudok adómentesen vásárolni a weboldalon?
Kaphatok-e visszatérítést, ha a termék ára megváltozott azóta, hogy megrendeltem azt?
Termékek, márkák & készlet
Tudnátok több információval szolgálni a termékeitekről?
• a termék funkciókat
• egy részletes bemutatót
• a számos képet a termékről
• hogyan működik a méretezés
Van egy szekció minden termék oldalán a képek alatt, ahol találhatsz információt a felhasznált anyagról, színről, méretezésre vonatkozó információról, mint például arról, hogy mik a konkrét méretei a keretnek.
Van egy gyors méretkalauz is minden termék oldalán, amely segítségedre lehet abban, hogy megállapítsd, hogy milyen méretre van szükséged ahhoz, hogy a termék tökéletesen illeszkedjen az arcodhoz.
Hogyan tudok egy konkrét termékre vagy márkára rákeresni a weboldalon?
Termékkategóriánként is böngészhetsz, ha az oldal tetején található füleket használod, így csak napszemüvegeket, dioptriás szemüvegeket vagy sport kollekciókat fogsz megtekinteni. Ha a kurzorod valamelyik fül fölött tartod, akkor nem, márka, arcforma, sporttípus és raktári elérhetőség alapján is tudsz szelektálni.
Van egy listánk az általunk forgalmazott márkákról is, ezt böngészve megnézheted azt, hogy rendelkezünk-e a kedvenc márkáddal. Nagy az esély rá, hogy igen, elvégre 80 márka több ezer napszemüvegét, szemüvegkeretét és síszemüvegét áruljuk.
Megtaláltad, amit kerestél? Add hozzá a kosaradhoz, ha ezzel megvagy, akkor kövesd a további utasításokat, hogy be tudd fejezni a rendelésedet.
Hogyan tudom használni a Magic Mirror eszközt?
Sajnos jelenleg nem minden terméknél elérhető a Magic Mirror funkció. Ahhoz, hogy megtekintsd az összes terméket, amely virtuális próbával is elérhető, kattints ide.
Ne feledkezz meg arról, hogy a Magic Mirror nem képes meghatározni azt, hogy melyik méret lehet jó számodra. Ebben az esetben a méretkalauzunk is hasznos lehet, nemde?
Van olyan üzletetek, amit meglátogathatok?
Az energiáinkat arra fókuszáljuk, hogy "minden egy helyen legyen kapható" - az olyan örök kedvencektől, mint a Ray Ban a független márkákig, a praktikus sportszemüvegektől a rendkívüli designer darabokig terjedő skálán. A blogunkon hírekkel és tippekkel együtt termékek és a legfrissebb kollekciók százait visszük el hozzád minden héten.
Nem kell aggódnod a nyitási és zárási óráktól vagy időpont foglalástól - csak böngéssz és vásárolj a honlapunkon az otthonod kényelméből.
A 30 napos visszafizetési garanciánknak köszönhetően kockázat nélkül vásárolhatsz. Minden termékünk 100%-ban eredeti és 2 év garancia jár hozzájuk.
Megvásárolhatok egy olyan terméket is, ami jelenleg nem elérhető az oldalon?
Lehetséges, hogy egy átmenetileg nem elérhető termék még elérhető lesz később?
Valamihez hasonlító terméket szeretnél? Csak válaszd ki a kategóriák egyikét, amely érdekel. Például válaszd ki az összes napszemüveget és szűkítsd le a találatokat a bal oldalon található szűrők segítségével. Lencseszín, keretforma, anyag, különleges funkciók alapján megtalálhatod azt, amit kerestél.
Eredetiek az általatok forgalmazott termékek?
Minden eyerimen árusított termék 100%-osan eredeti. Minden egyes modell az eredeti csomagolásában, az összes kiegészítőjével együtt kerül feladásra. Ha a gyártó mellékelt eredetiségi igazolást, akkor az is a csomagban lesz.
Az eyerim hivatalos viszonteladója a Ray-Ban-nek és a honlapunkon megtalálható többi márkának. Közvetlenül a szemüvegipar piacvezetőivel dolgozunk, mint például a Luxottica vagy a Saflo, amelyek évek óta többek között olyan márkák olasz gyártói, mint a Ray-Ban, Oakley, Prada, Tommy Hilfiger, Michael Kors, stb. Tudj meg többet erről.
Továbbá csapatunk több mint 3 éve Európa-szerte gondozza az emberek szemeit és több mint 80 világszerte ismert márkájú napszemüveget és szemüvegkeretet kínál. Ez szerintünk nem lenne lehetséges, ha hamis termékeket kínálnánk számodra. Az eyerimnél keményen dolgozunk azon, hogy 100%-os elégedettséget biztosítsunk, ügyfeleink számára nem ígérünk semmi egyebet csak minőséget, magas színvonalat és kiváló szolgáltatást.
Egy védőtokot és egy tisztítókendőt is kapok a szemüvegem mellé?
A márkák és kollekciók többsége egy kemény vagy puha tokot és egy tisztítókendőt mellékel a csomagjához. Bizonyos termékek mellé csak egy szövet tok jár, ami lényegében tisztitókendőként és védőtokként is funkcionál köszönhetően annak, hogy mikroszálas anyagból készült.
Azt sem tudjuk előre megmondani, hogy milyen színű vagy típusú tokban lesz kézbesítve a szemüveged. Ez teljes mértékben a gyártótól függ.
Meg tudjátok mondani, hogy egy termék vissza kerül-e a kínálatotokba?
A termékek gyors kiszállítása nagyon fontos számunkra és arra törekedünk, hogy a legnépszerűbb termékekből mindig legyen a raktárunkban számodra. Ha egy olyan terméket találsz az oldalunkon, ami elérhető, de nincs jelenleg raktáron, akkor azt természetesen igyekezni fogunk a lehető leggyorsabb kiszállítással biztosítani. Ebben az esetben a becsült kézbesítési idő mindig a termék oldalán található meg a termék képe mellett.
Hol találom a méretkalauzotokat?
Vannak más módok is arra, hogy a megfelelő méretet válaszd ki:
• Megnézheted a már meglévő kereted méretét
• Megmérheted a már meglévő kereted méretét
• Próbáld ki a Magic Mirror-t
Ennél többet szeretnél tudni? Kattints ide.
Honnan tudhatom meg, hogy a szemüveg jól fog-e állni nekem?
Az eyerim többféle keresési szűrőt biztosít, hogy megkönnyítse a választást, de legfontosabb tényező, amit érdemes figyelembe venni az az arcforma:
A kerek arcforma szélessége és magassága általában megegyező, az állkapocs lekerekített, a járomcsontok szintén kerekdedek. Az orcák teltebbek és a homloknál szélesebbek. Négyzetes kereteket ajánlunk, lehetőleg erős vonalakkal, hogy vizuálisan lágyítsák a járomcsontjaid. Egy félkeretes szemüveg nagyszerű választás lehet, hogy lágyítsa az arcvonásaidat.
A szögletes arcforma esetén az orcák, a homlok és az áll hasonló szélességű. Próbáld ki a kerek-, ovális- és a cat-eye kereteket, amelyek jótékony hatással vannak az áll vonalára. Ha mégis szögletes keretet szeretnél, akkor ügyelj rá, hogy a szélek lekerekítettek legyenek.
Ha az arcod inkább hosszúkás, mint széles (magas a homlokod, magasan van a járomcsontod és lekerekített állvonalad van), akkor olyan keretekkel kell próbálkoznod, amelyeknek maximálisan fed a lencséje. Egy oversized keret tökéletes választás lehet számodra. Ez szélesebb arc illúzióját kelti és segít tagolni a hosszúkás arcot.
A szív alakú, vagy másik nevén háromszög alakú arcformát a széles homlok és a kicsi áll jellemzi. Válassz szögletes vagy négyszögletes keretet, hogy kiegyensúlyozd az arcvonásaidat. A kerek és az ovális formák is jól állnak az ezzel az arctípussal rendelkezők számára.
Az ovális arcforma esetén a járomcsont egy kicsit szélesebb, mint a homlok és az áll, egy tojás alakjára emlékeztet. Az ovális arc szinte tökéletes alakúnak mondható, a legtöbb keret jól áll hozzá. Nyugodtan kísérletezz a különböző formákkal. Fontos tényező azonban a méret.
Mit kell tudnom ahhoz, hogy dioptriás szemüveget tudjak rendelni magamnak?
A dioptria (DTP) a dioptriák erejét jelzi. Azt, hogy milyen mértékben kell nagyító erővel rendelkeznie, hogy a látásod korrigálja.
A Cilinder (CYL) a lencse azon értéke, amely szükséges ahhoz, hogy korrigálja az asztigmatizmust. Az asztigmatizmus a szabálytalan görbületű szaruhártya által okozott homályos látás. Ha a recepteden nem szerepel cilinder érték, akkor nincs asztigmatizmusod és üresen kell hagynod ezeket a mezőket.
A tengely megmutatja az irányát és fokát az asztigmatizmusodnak. Ha a recepteden nem szerepel a cilinder érték, akkor nincs asztigmatizmusod és ezeket a mezőket is üresen kell hagynod a rendelésednél.
A pupillatávolság (PD) a két pupilla közötti távolság milliméterben mérve.
A pupillatávolság mérése arra szolgál, hogy a lencséket a pupillák középpontjához állítsák be a tökéletes látás érdekében. Nem találod a PD értéket a szemüvegrecepteden? Használd a pupillatávolság vonalzónkat.
Amennyiben valami nem egyértelmű számodra, arra kérünk, hogy vedd fel a kapcsolatot az Ügyfélszolgálatunkkal a lenti opciók valamelyikén keresztül és válaszolunk, amilyen gyorsan csak lehet.
Van garancia a szemüvegekre?
Minden gyártó eltérő garanciális feltételeket kínál. Egyes márkák esetében ez az idő mindösszesen 6 hónap, míg másoknál akár 24 hónap is lehet. Feltételek, definíciók, földrajzi megkötések ezrei léteznek. Az eyerimnél szeretnénk megkímélni attól, hogy ilyenekkel kelljen törődnöd. Ezért kínáljuk a saját, 2 éves garanciánkat, minden megszorítás nélkül. Mindösszesen annyit kell tenned, hogy megtartod az eyerimes számlád (az e-mailt vagy a papír verziót), amelyet azután kaptál, hogy megrendeltél egy terméket tőlünk. Ez a jótállási jegyed a garanciához.
A garancia kivétel nélkül minden gyártási hibára* vonatkozik. A garancia nem nyújt fedezetet a keret vagy lencse olyan sérüléseire, amelyek a mindennapi használat következtében, kopás hatására (pl.: karcolások), illetve a termék helytelen használatának vagy baleset következtében keletkeztek.
* A gyártási hiba egy adott termék a gyártási folyamat során felmerülő hibája, a gyártó által előírt szabványoknak való nem megfelelése (hibás zsanérok, elszíneződés, stb.). A gyártási hibákba nem tartoznak bele a tervezési hibák, amik inkább a terméktervezésnek tulajdoníthatók, mint a gyártási folyamatnak.
Kapok nagykereskedelmi kedvezményt, ha nagy tételben vásárlok?
Van lehetőség pótalkatrészek, mint például szemüvegszárak vagy lencsék beszerzésére a honlapon?
Azonban az eyerimen nem árusítunk külön olyan pótalkatrészeket, mint a szemüvegszárak, lencsék vagy orrtámaszok.
Mikor van a jótállás kezdete?
Amennyiben az általad választott fizetési mód az utánvét, a jótállási időszak akkor kezdődik, amikor átvetted a rendelésed.
Amennyiben az általad választott fizetési módod előreutalás (betéti/hitel kártya) a jótállási időszak akkor kezdődik, amikor leadtad a rendelésed.
Visszaküldés & visszatérítés
Vissza tudom küldeni a szemüveget, amit átvettem?
Amennyiben, amit megrendeltél nem felel meg az elvárásaidnak vagy nem áll jól, visszaküldheted a kézhezvételhez számított 30 napon belül.
Ahhoz, hogy megnézd a visszatérítési útmutatónkat, kattints ide.
Hogyan tudom visszaküldeni a megrendelt terméket nektek?
EXPANDECO - Eyerim
East Gate Business park B1 - Magyar Posta
Fót
2151
Hungary
Ahhoz, hogy megnézd a részletes visszatérítési útmutatónkat, kattints ide.
Mi az általános visszaküldési garanciátok?
Vissza szeretnél küldeni valamit? Semmi gond!
• Bármilyen terméket visszaküldhetsz hozzánk, ha ezt a kézhezvételtől számított 30 napon belül teszed.
• Amennyiben egy másik színt vagy méretet szeretnél választani, kérünk szépen, hogy küldd vissza a nem kívánt terméket és hozz létre egy új rendelést.
• Nem szükséges értesítened minket arról, hogy visszaküldesz egy terméket, csak töltsd ki az elállási nyilatkozatot, amit a csomagodban találhatsz meg és csatold a visszaküldött csomaghoz.
• Visszatérítjük a termék árát, az akciós termékeket is beleértve, az eredeti fizetési módodnak megfelelően.
• Sajnos nem áll módunkban visszatéríteni azon alkotórészek árát, amelyek személyre szabottan, egyéni igényeknek megfelelően lettek elkészítve. Dioptriás szemüvegek esetében, amelyeket lencsével együtt vásároltál meg, csak a keret árát tudjuk visszatéríteni.
• A termékek állapota a te felelősséged egészen addig, amíg meg nem érkezik a raktárunkba, szóval győződj meg arról, hogy rendesen be vannak csomagolva és nem tudnak megsérülni az úton.
• A terméket az eredeti csomagolásban a tokkal, és minden kiegészítőjével, az eredetiséget igazoló címkéivel és a gyártó általi pecséttel együtt küldd vissza.
• Amennyiben az a kellemetlen helyzet fordulna elő, hogy a termék nem megfelelő kondícióban kerül vissza, vagy a 30 napos visszaküldési garanciában foglaltaktól később, elképzelhető, hogy a terméket visszaküldjük neked.
• Nem vagyunk felelősek olyan termékekért, amelyeket véletlenül küldtek vissza nekünk. Amennyiben szeretnéd, hogy mégis visszaküldjük neked, arra kérhetünk, hogy te álld a visszaküldés költségeit.
• Az országodban elérhető opcióknak megfelelően, te leszel a felelős a visszaküldés költségeiért.
• A csomagolásnak és a szállítás módjának is biztonságosnak kell lennie. Nem vállalunk felelősséget azokért a termékekért, amelyek sérültek vagy elvesznek az útjuk során. Kérünk, hogy mindig szerezz visszaigazolást a visszaküldésről.
Ahhoz, hogy megnézd a részletes visszatérítési útmutatónkat, kattints ide.
Hogyan töltsem ki az elállási nyilatkozatot?
Itt van egy kis segítség ahhoz, hogy hogyan kellene kinéznie:

Visszaküldhetek úgy is egy terméket, hogy helyette egy másikat szeretnék választani és nem pedig a visszatérítést?
Ha egy másik méretű, színű, vagy esteleg egy teljesen más modellt szeretnél, csak egy új rendelést kell leadnod a honlapunkon.
Megtérítitek a visszaküldés költségeit is?
Sajnos nem áll módunkban visszatéríteni azon alkotórészek árát, amelyek személyre szabottan, egyéni igényeknek megfelelően lettek elkészítve. Dioptriás szemüvegek esetében, amelyeket lencsével együtt vásároltál meg, csak a keret árát tudjuk visszatéríteni.
Visszatérítitek a dioptriás szemüvegek árát is?
Amennyiben szeretnéd megtartani a lencséket, akkor elküldjük a csomagod az optikai laborunkba, hogy szakszerűen távolítsák el a lencséidet és visszaküldjük azokat neked. Azonban azt javasoljuk neked, hogy ne használd újra ezeket a lencséket más keretekkel, elvégre kifejezetten egy kerethez készültek, egy más alakú vagy méretű keretbe téve akár káros is lehet a szemeidnek.
MEGJEGYZÉS: Ha leadtad a rendelésed, azt nem tudjuk már visszatéríteni dioptriás lencsék esetében. Még akkor sem, ha a rendelésed nem került kiszállításra.
Megkaptátok már a visszaküldött csomagomat?
Amennyiben lehetséges, kérj igazolást a postádról és tartsd azt magadnál amíg fel nem dolgozzuk az elállásodat, ez azért lehet hasznos, mert így nyomon tudod követni a csomagod a megérkeztéig.
Mi van akkor, ha elfelejtettem az elállási nyilatkozatot mellékelni a csomagomhoz?
Amint kézhez kaptuk és megvizsgáltuk a csomagod, küldünk neked egy e-mailt, hogy tudassuk veled azt, hogy minden rendben van-e és már várhatod is a vásárlásod visszatérítését az elkövetkezendő napokban.
Mennyi időbe telik, hogy lássam a visszatérített összeget a bankszámlámon?
Amikor a visszatérítendő összeget elküldjük, beletelhet akár 2-5 munkanapba is, hogy megjelenjen az összeg a számládon. Ez azonban eltérhet a kártyaszolgáltatód, a számlatípusod és a bankod irányelveitől függően.
Hibás vagy sérült terméket kaptam, mit tegyek?
Amennyiben valamilyen hibát fedeznél fel, arra kérünk, hogy vedd fel a kapcsolatot az Ügyfélszolgálatunkkal a következő adatok birtokában:
• rendelésed száma
• a hibás termék neve
• a hiba bemutatása, lehetőleg képekkel
Amint megkapjuk a sérült vagy hibás terméket, visszaküldjük a visszapostázás költségét és küldünk egy új terméket / visszatérítjük a vásárlásod, amilyen hamar csak tudjuk.
Visszavihetek egy terméket személyesen is?
Küldeni fogunk neked egy e-mailt, amint a visszatérítéssel foglalkozó csapat feldolgozta és megvizsgálta az elállásod.
Utánvéttel fizettem, hogyan fogom a visszatérítést megkapni?
• az IBAN és SWIFT kód
• a számlatulajdonos neve
• a számlatulajdonos teljes címe
Amint megérkezik hozzánk, azonnal tájékoztatunk róla és azonnal kezdeményezzük a visszatérítést.
Megjegyzés: az utánvétes rendelések banki tranzakcióval kerülnek megtérítésre, más opció nem lehetséges.
Hogyan használhatom ki a 2-éves garanciát?
Amint a terméked megérkezett hozzánk, elküldjük a gyártóhoz garanciális ellenőrzésre. Arra kérünk, hogy tartsd szem előtt azt, hogy ez a procedúra akár 30 napot is igénybe vehet.
Amennyiben a hibára fedezetet nyújt a garancia* egy új, hibátlan terméket küldünk neked ingyen. Amennyiben nem szeretnél új terméket a régi helyett, vagy a termék már nem elérhető, visszaküldjük a vásárlás összegét. Vedd figyelembe azt, hogy ami jelenleg nincs készleten, annak kézbesítése hosszabb időbe kerülhet.
*A garancia kivétel nélkül minden gyártói hibára vonatkozik. A garancia nem nyújt fedezetet a keret vagy lencse olyan sérüléseire, amelyek a mindennapi használat következtében, kopás hatására (pl.: karcolások), illetve a termék nem megfelelő használatának vagy baleset következtében keletkeztek.
Hogyan tudok egy új elállási nyilatkozathoz jutni?
Csak kövesd a nyilatkozat utasításait, és győződj meg arról, hogy mindent helyesen írsz be. Szükségünk lesz ezekre az információkra ahhoz, hogy feldolgozzuk az elállásod. Amint kitöltötted az egészet, rakd bele a nyilatkozatot a csomagba a visszaküldendő termékek mellé.
Szállítás & kézbesítés
Mikor szállítjátok ki a rendeléseket?
A többi terméket, amelyek elérhetőek, de nincsenek éppen raktáron, többnyire 11 munkanapon belül tudjuk kiszállítani. A becsült szállítási idő minden esetben jelezve van az adott termék oldalán.
Tudom követni a csomagom kiszállításának állapotát?
Amint a csomagod feladásra került a raktárunkból, kapni fogsz egy e-mailt a rendelésed visszaigazolásáról, amely tartalmazni fogja a követési kódodat is, amelynek segítségével oda tudsz figyelni a csomagodra. Egyszerűen csak kattints az e-mailben található követéshez tartozó hivatkozásra, hogy tisztában légy a legfrissebb követési információkkal.
A rendelésem állapota még mindig "feldolgozás alatt" van, mikor lesz kiszállítva?
Amennyiben olyan terméket rendelsz, ami éppen nincs raktáron, akkor ez az állapot a szokásosnál tovább is fennállhat a rendelésednél. A visszaigazoló e-mailben a szállítás becsült ideje munkanapokban értendő (azaz a hétvégéket, ünnepeket nem foglalja magában).
Amint a csomagod feladásra került a raktárunkból, kapni fogsz egy e-mailt a rendelésed visszaigazolásáról, amely tartalmazni fogja a követési kódodat is, amelynek segítségével oda tudsz figyelni a csomagodra. Egyszerűen csak kattints az e-mailben található követéshez tartozó hivatkozásra, hogy tisztában légy a legfrissebb követési információkkal.
Mit tegyek, ha a követési kódom nem működik?
Amennyiben a követési információd nem frissül ezidő alatt, vagy a csomagod fennakadt valahol, akkor lépj kapcsolatba az Ügyfélszolgálatunkkal, hogy segíteni tudjunk neked.
Technikai problémák
Hol tudok feliratkozni a hírleveletekre?
A legegyszerűbben úgy tudsz feliratkozni, ha legörgetsz a "Főoldal" aljára, beírod az e-mail címed és már kész is - feliratkoztál a hírlevelünkre. Ráadásul, ha feliratkozol még egy köszöntő kedvezményt is kapsz.
Nem tudok bejelentkezni a fiókomba.
• Győződj meg arról, hogy a fiókodat sikeresen létrehoztad, amikor beregisztráltál az oldalunkra - kellett kapnod egy "Üdvözlünk az eyerimen" e-mailt. Amennyiben nem kaptad meg ezt az e-mailt elképzelhető, hogy a regisztráció során elírtad az e-mail címed így a fiókod nem jött létre.
• Ne feledkezz meg arról, hogy nem hozol létre fiókot azzal, hogy feliratkozol a hírlevélre, ehhez egy különálló regisztrációra van szükség.
• Győződj meg arról, hogy ugyanazt az e-mail címet használod, amelyet a regisztráció során megadtál.
• Amennyiben nem emlékszel a jelszavadra, kattints az "Elfelejtetted a jelszavad?" hivatkozásra a bejelentkezési oldalon. Írd be az e-mail címed és küldünk neked egy e-mailt egy hivatkozással, amely lehetővé teszi számodra a jelszó újbóli beállítását és a fiókodhoz tartozó új jelszó létrehozását.
• Ha ezek után sem tudsz bejelentkezni, akkor vedd fel a kapcsolatot az Ügyfélszolgálatunkkal és add meg a lehető legtöbb problémát érintő információt, beleértve a hibaüzenetről szóló képernyőfelvételt, illetve azt, hogy eddig mit csináltál és mi igyekszünk orvosolni a problémát.
Be kell regisztrálnom ahhoz, hogy vásároljak tőletek?
Minden rendeléssel kapcsolatos információról tájékoztatunk e-mailen keresztül. Azonban, ha beregisztrálsz, akkor a jövőbeli rendeléseid villámgyorsak és könnyűek lesznek. Bármikor megváltoztathatod és szerkesztheted a lakcímedet, megnézheted a múltbeli rendeléseidet, frissítheted a fiókadataidat és minden alkalommal, amikor visszatérsz hozzánk rengeteg időt spórolhatsz meg a rendelés befejezésénél.
Megjegyzés: A módosítások, amelyeket a fiókadataidban változtatsz nincsenek hatással a jelenlegi megrendelésedre. Pl.: ha megváltoztatod a kézbesítési címed, az már csak a következő rendelésedre lesz érvényes.
Hogyan tudok leiratkozni az e-mailekről/hírlevelekről?
Ha meggondolnád magad és újra fel szeretnél iratkozni, ugyanúgy feliratkozhatsz, ahogy azt először tetted, azonban nem fogsz újabb köszöntő kedvezménykódot kapni mellé.
Ha elfelejtettem a jelszavam akkor azt hogyan állítom vissza?
Menj a bejelentkezési képernyőre ide kattintva, de megtalálhatod a képernyő jobb oldali sarkában is. Kattints az 'Elfelejtetted a jelszavad?' hivatkozásra és írd be az e-mail címed. Hamarosan kapni fogsz egy e-mailt a jelszavad visszaállítását lehetővé tevő hivatkozással.
Nem tudok fizetni az oldalatokon, mit tegyek?
Győződj meg arról, hogy a szükséges fizetési lépés megkísérlése helyesen történt: gondolunk itt a kártyaszámra, névre, e-mail címre stb. Amennyiben a probléma továbbra is fennáll egy bizonyos fizetési móddal kapcsolatban, a legegyszerűbb módja a fizetés befejezésének az, ha amennyiben ez lehetséges, egy másik fizetési módot választasz a listáról.
Ha továbbra sem tudsz fizetni, vedd fel a kapcsolatot az Ügyfélszolgálatunkkal és add meg a lehető legtöbb problémát érintő információt, beleértve a hibaüzenetről szóló képernyőfelvételt, illetve azt, hogy eddig mit csináltál.
Nem kaptam visszaigazoló e-mailt, minden rendben van?
• Nézd meg, hogy nincs-e a fiókodban a Spam vagy a Promóciók fül alatt
• Győződj meg róla, hogy sikeresen befejezted a rendelésedet (sikeres fizetés)
Ha így sem találod a rendelésed visszaigazolását, akkor lehetséges, hogy elírtad az e-mail címed vagy a fizetésed sikertelen volt. Arra kérünk, hogy vedd fel a kapcsolatot az Ügyfélszolgálatunkkal és mondj el nekik minden információt a problémáddal kapcsolatban és mi igyekezni fogunk megoldani azt.
eyerim collection
Mennyi az eyerim collection dioptriás szemüvegek becsült szállítási ideje?
A dioptriás lencsék az eyerim weboldalán történő rendelés befejezése után szinte azonnal elkészülnek. Miután a lencsék elkészültek és beillesztették az általad kiválasztott keretbe, a szemüveg már úton is lesz hozzád.
Mit tartalmaz az eyerim collection dioptriás szemüvegek doboza?
Lehetséges visszaküldeni az eyerim collection szemüvegeket?
Amennyiben az általad rendelt termék nem felel meg az elvárásaidnak vagy nem áll jól, visszaküldheted nekünk a kézhezvételtől számított 30 napon belül.
Ha szeretnéd megtekinteni a Visszatérítési Útmutatónkat, kattints ide.
Eyerim gyűjteményből származó dioptriás szemüvegek visszaküldése
MEGJEGYZÉS: A teljes ár visszatérítése csak az eyerim collection szemüvegekre vonatkozik. Amennyiben egy másik designer szemüveget választasz dioptriás lencsékkel, csak a keret árát térítjük vissza, mivel a dioptriás lencsék személyre szabottan készülnek az egyedi igényeidnek megfelelően.
Hogyan fizethetek az eyerim collection termékek megrendelése esetén?
• Hitelkártya
Az online fizetés az eyerimmel villámgyors mindemellett nagyon komolyan vesszük a biztonságot, ebből adódóan az adataid biztonságban vannak velünk. Minden tranzakció titkosított fizetési kapun keresztül kerül feldolgozásra, melyhez piacvezető biztonsági- és csalásbiztos rendszereket használunk.
Fogtok számlát írni az eyerim collection rendelésemről?
Milyen dioptriás lencséket tartalmaz az eyerim collection keret ára?
• Karcállóak
• Nem maszatolódnak
• Porállóak
• Anti-reflektívek
• UV szűrővel ellátottak
Az eyerim collection dioptriás szemüvegeinek ára magában foglalja ezen technológiák mindegyikét.
Ha ennyi technológia nem lenne elég, akkor továbbiakat adhatsz hozzá, mint például: kék fény elleni védelem, fotokróm (önszínező) lencsék, dioptriás szemüveg napszemüveg színezéssel vagy lencsék napszemüveg színezéssel és polarizációval. Ne feledkezz meg arról, hogy a kiegészítő technológiákat nem tartalmazza az eyerim collection szemüvegek ára.
Lehetséges más méretet rendelni az eyerim collection szemüvegekből?
Hogyan lehetséges az, hogy az eyerim collection szemüvegek ára ennyire alacsony?
Mi eltávolítottuk a köztes embereket a képből és így vásárolhatod meg dioptriás szemüvegeidet, pont mint más kereskedőknél, de sokkal alacsonyabb áron.
Milyen anyagok felhasználásával készülnek az eyerim collection szemüvegei?
Az acetát fenntartható források felhasználásával készül. Pehelykönnyű, de erős, a klasszikus műanyagnál ellenállóbb.
A fém egy erős, ellenálló, nyújtható és korrózióálló anyag.
A műanyag a megfizethető és pehelykönnyű alapanyagok közé tartozik, számos színben elérhető.
A titánium egy különösen ellenálló anyag. A titánium keretek hajlékonyak, de hajlítás után visszaveszik eredeti formájukat.
Garancia
Hogyan érvényesíthetem a 2 éves garanciát?
A regisztráció után kapni fog egy e-mailt, amelyben megtalálja a GARANCIAIGÉNYLŐ ŰRLAPOT a további utasításokkal, hogy a küldeményt hogyan juttassa el a címünkre. Kérjük, nyomtassa ki az űrlapot, kövesse az utasításokat, és küldje el nekünk a sérült terméket az űrlapon megadott címünkre.
Amint kézhez kapjuk a terméket, elküldjük a gyártónak a panasz felülvizsgálatára. Kérjük, vegye figyelembe, hogy ez az eljárás akár 30 napig is eltarthat.
Miért nem tudom kitölteni a garanciaigénylést?
- pontosan úgy töltötte-e ki a rendelésszámot és az e-mail-címet, ahogyan azt a rendeléskor kitöltötte (szóközök nélkül, nagy- vagy kisbetűk, pontok stb.).
- a rendelés több, mint 2 évvel ezelőtt került kézbesítésre, mert akkor a garancia már nem érvényes a termékre.
Ha ezeket a pontokat ellenőrizte, és még mindig gondjai vannak, kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot a [email protected] címen.
Hol találom a garanciaigénylő űrlapot?
Milyen címre küldjem a sérült terméket?
Kérjük, hogy gondosan csomagolja be a szemüveget, és küldje el erre a címre:
eyerim - Expandeco
East Gate Business Park B1 - Magyar Posta
2151 Fót
Magyarország
A küldeményt az Ön által választott szállítócégen/csomagküldő szolgáltatáson keresztül küldheti vissza. Kérjük, hogy a bonyodalmak elkerülése érdekében őrizze meg a küldemény feladásának a visszaigazolását és a nyomkövetési számát.
Miután megkaptuk a küldeményt és megkezdtük az eljárást, e-mailben felvesszük Önnel a kapcsolatot.
Mikor kapok tájékoztatást arról, hogy a garanciaigénylésemet elfogadták-e?
Kérjük, vegye figyelembe: Miután megkaptuk a küldeményét, a garanciaigénylő eljárás akár 30 napig is eltarthat.
Vélemények
Jó tudni
Kérdések
Vissza tudom küldeni a szemüveget, amit átvettem?
Amennyiben, amit megrendeltél nem felel meg az elvárásaidnak vagy nem áll jól, visszaküldheted a kézhezvételhez számított 30 napon belül.
Ahhoz, hogy megnézd a visszatérítési útmutatónkat, kattints ide.
Hogyan tudom visszaküldeni a megrendelt terméket nektek?
EXPANDECO - Eyerim
East Gate Business park B1 - Magyar Posta
Fót
2151
Hungary
Ahhoz, hogy megnézd a részletes visszatérítési útmutatónkat, kattints ide.
Mi az általános visszaküldési garanciátok?
Vissza szeretnél küldeni valamit? Semmi gond!
• Bármilyen terméket visszaküldhetsz hozzánk, ha ezt a kézhezvételtől számított 30 napon belül teszed.
• Amennyiben egy másik színt vagy méretet szeretnél választani, kérünk szépen, hogy küldd vissza a nem kívánt terméket és hozz létre egy új rendelést.
• Nem szükséges értesítened minket arról, hogy visszaküldesz egy terméket, csak töltsd ki az elállási nyilatkozatot, amit a csomagodban találhatsz meg és csatold a visszaküldött csomaghoz.
• Visszatérítjük a termék árát, az akciós termékeket is beleértve, az eredeti fizetési módodnak megfelelően.
• Sajnos nem áll módunkban visszatéríteni azon alkotórészek árát, amelyek személyre szabottan, egyéni igényeknek megfelelően lettek elkészítve. Dioptriás szemüvegek esetében, amelyeket lencsével együtt vásároltál meg, csak a keret árát tudjuk visszatéríteni.
• A termékek állapota a te felelősséged egészen addig, amíg meg nem érkezik a raktárunkba, szóval győződj meg arról, hogy rendesen be vannak csomagolva és nem tudnak megsérülni az úton.
• A terméket az eredeti csomagolásban a tokkal, és minden kiegészítőjével, az eredetiséget igazoló címkéivel és a gyártó általi pecséttel együtt küldd vissza.
• Amennyiben az a kellemetlen helyzet fordulna elő, hogy a termék nem megfelelő kondícióban kerül vissza, vagy a 30 napos visszaküldési garanciában foglaltaktól később, elképzelhető, hogy a terméket visszaküldjük neked.
• Nem vagyunk felelősek olyan termékekért, amelyeket véletlenül küldtek vissza nekünk. Amennyiben szeretnéd, hogy mégis visszaküldjük neked, arra kérhetünk, hogy te álld a visszaküldés költségeit.
• Az országodban elérhető opcióknak megfelelően, te leszel a felelős a visszaküldés költségeiért.
• A csomagolásnak és a szállítás módjának is biztonságosnak kell lennie. Nem vállalunk felelősséget azokért a termékekért, amelyek sérültek vagy elvesznek az útjuk során. Kérünk, hogy mindig szerezz visszaigazolást a visszaküldésről.
Ahhoz, hogy megnézd a részletes visszatérítési útmutatónkat, kattints ide.
Hogyan töltsem ki az elállási nyilatkozatot?
Itt van egy kis segítség ahhoz, hogy hogyan kellene kinéznie:

Visszaküldhetek úgy is egy terméket, hogy helyette egy másikat szeretnék választani és nem pedig a visszatérítést?
Ha egy másik méretű, színű, vagy esteleg egy teljesen más modellt szeretnél, csak egy új rendelést kell leadnod a honlapunkon.
Megtérítitek a visszaküldés költségeit is?
Sajnos nem áll módunkban visszatéríteni azon alkotórészek árát, amelyek személyre szabottan, egyéni igényeknek megfelelően lettek elkészítve. Dioptriás szemüvegek esetében, amelyeket lencsével együtt vásároltál meg, csak a keret árát tudjuk visszatéríteni.
Visszatérítitek a dioptriás szemüvegek árát is?
Amennyiben szeretnéd megtartani a lencséket, akkor elküldjük a csomagod az optikai laborunkba, hogy szakszerűen távolítsák el a lencséidet és visszaküldjük azokat neked. Azonban azt javasoljuk neked, hogy ne használd újra ezeket a lencséket más keretekkel, elvégre kifejezetten egy kerethez készültek, egy más alakú vagy méretű keretbe téve akár káros is lehet a szemeidnek.
MEGJEGYZÉS: Ha leadtad a rendelésed, azt nem tudjuk már visszatéríteni dioptriás lencsék esetében. Még akkor sem, ha a rendelésed nem került kiszállításra.
Megkaptátok már a visszaküldött csomagomat?
Amennyiben lehetséges, kérj igazolást a postádról és tartsd azt magadnál amíg fel nem dolgozzuk az elállásodat, ez azért lehet hasznos, mert így nyomon tudod követni a csomagod a megérkeztéig.
Mi van akkor, ha elfelejtettem az elállási nyilatkozatot mellékelni a csomagomhoz?
Amint kézhez kaptuk és megvizsgáltuk a csomagod, küldünk neked egy e-mailt, hogy tudassuk veled azt, hogy minden rendben van-e és már várhatod is a vásárlásod visszatérítését az elkövetkezendő napokban.
Mennyi időbe telik, hogy lássam a visszatérített összeget a bankszámlámon?
Amikor a visszatérítendő összeget elküldjük, beletelhet akár 2-5 munkanapba is, hogy megjelenjen az összeg a számládon. Ez azonban eltérhet a kártyaszolgáltatód, a számlatípusod és a bankod irányelveitől függően.
Hibás vagy sérült terméket kaptam, mit tegyek?
Amennyiben valamilyen hibát fedeznél fel, arra kérünk, hogy vedd fel a kapcsolatot az Ügyfélszolgálatunkkal a következő adatok birtokában:
• rendelésed száma
• a hibás termék neve
• a hiba bemutatása, lehetőleg képekkel
Amint megkapjuk a sérült vagy hibás terméket, visszaküldjük a visszapostázás költségét és küldünk egy új terméket / visszatérítjük a vásárlásod, amilyen hamar csak tudjuk.
Visszavihetek egy terméket személyesen is?
Küldeni fogunk neked egy e-mailt, amint a visszatérítéssel foglalkozó csapat feldolgozta és megvizsgálta az elállásod.
Utánvéttel fizettem, hogyan fogom a visszatérítést megkapni?
• az IBAN és SWIFT kód
• a számlatulajdonos neve
• a számlatulajdonos teljes címe
Amint megérkezik hozzánk, azonnal tájékoztatunk róla és azonnal kezdeményezzük a visszatérítést.
Megjegyzés: az utánvétes rendelések banki tranzakcióval kerülnek megtérítésre, más opció nem lehetséges.
Hogyan használhatom ki a 2-éves garanciát?
Amint a terméked megérkezett hozzánk, elküldjük a gyártóhoz garanciális ellenőrzésre. Arra kérünk, hogy tartsd szem előtt azt, hogy ez a procedúra akár 30 napot is igénybe vehet.
Amennyiben a hibára fedezetet nyújt a garancia* egy új, hibátlan terméket küldünk neked ingyen. Amennyiben nem szeretnél új terméket a régi helyett, vagy a termék már nem elérhető, visszaküldjük a vásárlás összegét. Vedd figyelembe azt, hogy ami jelenleg nincs készleten, annak kézbesítése hosszabb időbe kerülhet.
*A garancia kivétel nélkül minden gyártói hibára vonatkozik. A garancia nem nyújt fedezetet a keret vagy lencse olyan sérüléseire, amelyek a mindennapi használat következtében, kopás hatására (pl.: karcolások), illetve a termék nem megfelelő használatának vagy baleset következtében keletkeztek.
Hogyan tudok egy új elállási nyilatkozathoz jutni?
Csak kövesd a nyilatkozat utasításait, és győződj meg arról, hogy mindent helyesen írsz be. Szükségünk lesz ezekre az információkra ahhoz, hogy feldolgozzuk az elállásod. Amint kitöltötted az egészet, rakd bele a nyilatkozatot a csomagba a visszaküldendő termékek mellé.
ÜGYFÉLSZOLGÁLAT
Az ügyfélszolgálatunk minden munkanapon a rendelkezésére áll.
Minden üzenetet elolvasunk és egy munkanapon belül válaszolunk.
Minden e-mailre egy munkanapon belül válaszolunk.
Visszaküldési cím:
East Gate Business park B1 - Magyar Posta
Fót
2151
Hungary
A cég bejegyzett székhelye:
Brezová 2055/22
Spišská Nová Ves
052 01, Slovensko
COMPANY ID: 47 970006
VAT EU: HU30442339
A cég a Kassai Kerületi Bíróság
által a Cégjegyzékbe került,
Sro szakasz, 36601/V. sz. melléklet.