• E-shop
  • Info
  • Fiók

Segítség és információ

A rendelésem

Hogyan ellenőrizhetem megrendelésem állapotát?

Megrendelésed állapotát közvetlenül a rendelés nyomkövetőnken keresztül (link), a rendelésszám és az e-mail cím használatával követheted.

A rendelésed fealdását automatikus e-mailben erősítjük meg, mely tartalmazza a csomag követési számát is. A csomag állapotát közvetlenül a szállítási cég weboldalán követheted ezt követően.

Tudok változtatásokat eszközölni egy már feldolgozott rendelésen?

Nem tudunk változtatni a termék típusán, színén vagy méretén egy már feldolgozott rendelés esetében. A lencsék típusát vagy a kiválasztott szállítási módot sem tudjuk megváltoztatni a rendelési folyamat során. Abban az esetben, ha a rendelés még nem lett regisztrálva a futárcégnél, törölni tudjuk azt és vissza tudjuk téríteni annak értékét. Utána új rendelést adhatsz le közvetlenül weboldalunkon keresztül, kiválasztva a kívánt terméket.

Ha a dioptriád paramétereit szeretnéd megváltoztatni, kérjük, lépj kapcsolatba az ügyfélszolgálatunkkal mihamarabb. Ha a lencsék gyártási folyamata még nem kezdődött el, képesek leszünk alkalmazni a kért dioptria-változtatásokat.

Milyen fizetési módszerek állnak rendelkezésre?

Jelenleg az alábbi fizetési módszerek állnak rendelkezésre:

  • Bankkártya/Hitelkártya

  • Google Pay

  • Apple Pay

  • Fizetés utánvéttel

Az összes fizetés a legújabb biztonsági technológiákat használó fizetési kapukon keresztül kerül feldolgozásra, megakadályozva mindenféle csalás lehetőségét.

Egyéni gyártású termékek esetében (recept ajapján készült dioptriás szemüveg), csak előre fizetési áll rendelkezésre.

A készpénzes fizetési mód csak 65000 forint összegig és dioptriás lencsék nélküli rendelések esetében érhető el.

Nem kaptam meg a rendelés visszaigazolását. Minden rendben van?

Ha nem találod a rendelés visszaigazolását a bejövő üzeneteid között, kérjük, járj el az alábbiak szerint:

• Ellenőrizd a Promóciók, Spam vagy bármely más mappát, amit használsz a beérkezett levelek között.

• Győződj meg róla, hogy a rendelésed sikeresen befejezted, és a fizetés feldolgozásra került.


Ha még mindig nem találod a rendelés visszaigazolásának e-mailjét, előfordulhat, hogy hibát követtél el az e-mail címed beírásakor, vagy a fizetés valamilyen okból sikertelen volt. Ebben az esetben lépj kapcsolatba az ügyfélszolgálatunkkal, írd le részletesebben a problémádat, és mi mielőbb megoldjuk.

Azt is javasoljuk, hogy hozz létre egy fiókot, amelyben megtekintheted a jelenlegi és korábbi rendeléseid részletes történetét és állapotát.

Számlát kapok a rendelésemhez?

Minden rendeléshez automatikusan számlát állítunk ki.

Előre fizetett rendelések esetében ezt a szállítási megerősítő e-mail mellékleteként kapod meg.

Ha az utánvétes fizetést választottad, a számla azt követően lesz kiállítva, amint a rendelés kézbesítésre kerül, és az összeget megkaptuk. Ezután 24 órán belül automatikus e-mailben küldjük el neked a számlát.

Az összes számlát kizárólag elektronikus formában állítjuk ki, nem mellékeljük papír formában a csomagban.

Céges számlát kaphatok a rendelésemhez?

Sajnáljuk, de nem állítunk ki céges számlákat.

Hogyan törölhetem rendelésemet?

Csupán akkor tudjuk törölni a rendelésedet, ha még nem lett regisztrálva a futárcégnél. Ebben az esetben kérlek, lépj kapcsolatba ügyfélszolgálatunkkal, és legyen kéznél a rendelési számod. Az igényedet mielőbb feldolgozzuk, és e-mailben visszaigazoljuk a rendelés törlését.

Ha a rendelésed már kifizetésre került, a visszatérítést is elindítjuk. A visszatérítési folyamat legfeljebb 3 munkanapot vehet igénybe. Az időtartam attól is függ, milyen típusú fizetést választottál, valamint a bankodtól.

Amennyiben egy rendelést szeretnél lemondani, amiben dioptriás lencsék vannak, az egyedi igényeidre gyártva, a visszatérítést csak akkor tudjuk teljes mértékben elindítani, ha a lencse gyártási folyamata még nem kezdődött el. Ha a lencsék gyártása már elkezdődött, akkor is lehetséges a rendelés lemondása, de ebben az esetben csak a keret értékét tudjuk visszatéríteni.

Ebben az esetben kérlek, lépj kapcsolatba ügyfélszolgálatunkkal, akik ellenőrzik a rendelés jelenlegi állapotát, és részletesebben tájékoztatnak a további lépésekről.

Szállítási idők és szállítás

Mik a szállítási idők?

A termék elküldésének várható ideje feltüntetésre kerül a termék oldalán. Ha a modell készleten van, a szállítási ideje 2 - 4 munkanap.

Kínálatunkban megtalálhatók rendelésre készült modellek is. Ebben az esetben a szállítási idők eltérhetnek. Azonban a feladás várható ideje megtalálható a termék oldalán.

A személyre szabott dioptria lencséket is tartalmazó rendeléseknél hosszabb a szállítási idő a lencsék gyártási folyamata miatt. Az összes rendelés szállítási ideje a dioptria lencsék specifikus konfigurációjától függ. A feladás várható idejét a rendszer automatikusan kiszámítja a rendelési folyamat során, és közvetlenül megtekinthető a lencse konfigurátorban, valamint a kosárban a rendelés leadása előtt.

Mik a rendelkezésre álló szállítási módszerek és díjaik?

Jelenleg a következő szállítási módszerek állnak rendelkezésre:



  • DPD 850 Ft



  • Packeta - Személyes átvétel 650 Ft



29900 forint feletti rendelés esetén bármely kiválasztott szállítási mód ingyenes.

Kínáltok ingyenes szállítást?

Igen, minden 29900 forint feletti rendelést ingyen szállítunk.

Szállíttotok külföldre?

Átirányíthatom a csomagomat?

A rendelésed szállítási címét csak akkor tudjuk megváltoztatni, ha a csomagod még nem lett regisztrálva a futárszolgálatnál. A rendelésedben kiválasztott szállítási módot sajnos nem lehet megváltoztatni. Ha a rendelésed már regisztrálva van a futárszolgálatnál, a szállítási cím megváltoztatását közvetlenül a futárcég ügyfélszolgálatánál tudod kezdeményezni. A pontos eljárás azonban a választott futárcégtől függ.

Nem tudtam átvenni a csomagot, elkülditek újra?

A nem kézbesített megrendelés újra küldése csak olyan megrendelések esetén lehetséges, amelyek személyre szabott dioptriás lencsét tartalmaznak. Ebben az esetben kérjük, lépj kapcsolatba ügyfélszolgálatunkkal, amely elintézi a csomagod újraküldési eljárását.

Minden egyéb termék esetén (napszemüveg, dioptriás keret, síszemüveg) az újraküldés nem lehetséges. Amennyiben a megrendelés kézbesítése sikertelen volt, a csomag automatikusan visszaküldésre kerül raktárunkba, és a megrendelést töröljük. A törlést automatikus e-mailben erősítjük meg. Ha a megrendelés már kifizetésre került, a törléssel együtt feldolgozzuk a visszatérítését is. A visszatérítési eljárás akár 3 munkanapig is eltarthat a megrendelés törlésétől számítva.

Promóciók és kedvezmények

Használhatok egyszerre két promóciós kódot?

Nem, egyszerre csak egy kódot lehet alkalmazni.

Ha két terméket rendeltem egy promóció során, és úgy döntöttem, hogy az egyiket visszaküldöm, hogyan befolyásolja ez a visszatérítésem?

Ez az adott promóció feltételeitől függ, amelyet igénybe vettél. Az akciókódoknak specifikus feltételei vannak, amelyeket teljesítened kell ahhoz, hogy érvényesíthesd őket a rendelésedre. Ha egy rendelést leadtál egy promóciós kóddal, majd úgy döntesz, hogy visszaküldesz egy terméket, ami miatt a rendelésed már nem felel meg a promóciós kód feltételeinek, a visszatérített összeg módosulhat.

Egy példa a visszatérítés módosítására:

Az akció 15% kedvezményt kínál minden 10000 forint feletti rendelésre.

A rendelésed összege 11000 forint.

A visszaküldött termék értéke 2000 forint.

A visszamondás után az érvényben lévő rendelési érték 9000 forint.

Mivel a visszaküldés miatt a teljes költési összeg az 10000 forint minimális összeg alá esik, a visszatérítés módosul ennek megfelelően, és a 15% kedvezményt levonjuk. Ez azt jelenti, hogy azon termékért, amit megtartottál, a teljes árat kell fizetned. A kedvezmény így eltávolításra kerül, teház a visszaküldött termék visszatérítése eltérhet az eredeti ártól.

Mi történik, ha csak néhányat kapok a rendelt termékek közül, mert tájékoztattak, hogy a termék(ek) nem szállíthatók el az eladó részéről, és a rendelésem már nem felel meg az általam alkalmazott promóció feltételeinek?

Ha olyan e-mailt kaptál, amely azt állítja, hogy egy vagy több termék nincs készleten, ez befolyásolhatja a visszatérítést, ha promóciós kódot használtál. A rendelés pillanatában azt hittük, hogy a termék készleten van, amikor megrendelted. Azonban, amikor elkezdtük csomagolni a rendelését, akkor szembesültünk vele, hogy a termék már nem érhető el vagy sérült.

Ha a promóciós kód feltételei a termék törlése után is teljesülnek, nincs semmi ok az aggodalomra . Ellenkező esetben kérjük, tartsa ezeket szem előtt valami visszaküldésekor.

Ha korlátozott idejű akció keretében vásároltam szemüveget, és szeretném azt új/különböző termékre cserélni a kedvezmény megtartása mellett, lehetséges ez?

Nem, a kedvezmények csak a promóció aktív időszakában érhetők el. A promóció befejezése után nem tudjuk ugyanazt a kedvezményt újra felajánlani egy új rendelésre.

Szerettem volna megvásárolni egy terméket, de vártam egy jobb ajánlatra, és azóta a termék ára megváltozott. Kérhetem a korábbi árat?

A termékek árai, amelyeket kínálunk, gyakran változnak a dinamikus árazási politika szerint, amely segít nekünk a legjobb árakat biztosítani ügyfeleinknek. A termékek árai rengeteg tényezőtől függenek, például időjárástól, raktárkészlettől, gyártó álltal javasolt ártól vagy egyéb dolgoktól. Mindig igyekszünk ügyfeleinknek a legjobb ajánlatot nyújtani, így ne habozz kapcsolatba lépni velünk, ha segítségre van szükséged.

Elfelejtettem alkalmazni a kedvezménykódot a rendelés leadásakor. Hozzáadhatom később?

Ha a kedvezménykóddal kapcsolatos akció, amelyet alkalmazni szerettél volna, már véget ért, nem lehetséges a kód utólagos alkalmazása.

Ha az akció még folyamatban van, és szeretnéd alkalmazni a kedvezményt egy folyamatban lévő rendelésre, kérjük, lépj kapcsolatba az ügyfélszolgálatunkkal, és ők segítenek ebben.

A kedvezménykódom nem működik. Mit kell tennem?

Első lépésként győződj meg róla, hogy a kosárban lévő összes termék megfelel az alkalmazni kívánt kupon feltételeinek.

Ha a kedvezménykóddal kapcsolatos akció, amelyet alkalmazni szerettél volna, már véget ért, a kód már nem használható.

Ha az akció még folyamatban van, és aktívan hirdetjük weboldalunkon vagy más marketingcsatornákon, és a kód nem működik, kérjük, lépjen kapcsolatba az ügyfélszolgálatunkkal, és tájékoztasd őket a problémáról.

Ha rendeltem egy 2+1 ingyen akció keretében, hogy hatással lesz-e a visszaküldés egy vagy több tétel visszatérítésére?

Mivel a kedvezmény a vásárolt termékek mennyiségétől függ a 2+1 ingyen típusú akciók esetében, egy vagy több termék visszaküldése megsértené a kampány feltételeit, és érvénytelenné tenné a kedvezményt a harmadik terméken.

Ezért a visszatérítés teljes összege a visszaküldött termékek számától és eredeti értéküktől függ a kedvezmény előtti állapotban.

Ha a vásárló olyan terméket küld vissza, amely nem volt a legolcsóbb termék (azaz 'ingyenesen' kapta a 2+1 ingyen kampány részeként), akkor a vásárlónak vissza kell küldenie ezt a terméket / termékeket azzal a legolcsóbb termékkel együtt, amelyet ingyen kapott a promóció részeként.

Ha ez nem történik meg, és a résztvevő csak azt a terméket / termékeket küldi vissza, amelyeket nem kapott ingyen, akkor a rendelés teljes összege és azok a termékek, amelyeket a vásárló megtartott, közötti különbség kerül visszatérítésre, beleértve az ingyenesen szállított termék teljes összegét a promóció részeként.

A dioptriás lencsék, mint személyre szabott termék, nem visszatérítendőek.

Lencsék és recept

Rendelhetek szemüveget egyedi dioptriás lencsékkel, amelyek a receptem alapján készültek?

Igen, mint egy hitelesített optikai szaküzlet, megtalálhatóak kínálatunkban komplett dioptriás szemüvegek, valamint egyéni értékekkel is készítünk lencséket. Az egész rendelési folyamat nagyon egyszerű: válassz egy keretet, majd a dioptriás recept alapján töltsd ki az értékeket a konfigurátorban. Nem vagy biztos benne, hogyan kell helyesen kitölteni ezeket az értékeket? Semmi gond. Csak csatoljd a recept fotóját a megrendeléséhez, és optikusaink gondoskodnak a többiről.

A lencséid tovább is fejlesztheted, hozzáadhatsz kékfény-védelmet, napszemüveg-színezést vagy fotokromatikus bevonatot is akár.

Van szükség orvosi receptre a dioptriás szemüveg rendeléséhez?

Nem, nem szükséges orvosi recept a szemüvegek rendeléséhez. Rendelheted őket egy optometrista által végzett szemméréssel egy optikai üzletben vagy a jelenlegi szemüvegednek értékei alapján is.

Azonban ha az elmúlt év során nem jártál szemészeti vizsgálaton, javasoljuk, hogy látogass el egy optikushoz vagy optometristához a szemüveg vásárlása előtt.

Milyen típusú dioptriás lencséket kínáltok, és hol találhatok több részletes információt róluk?

Lencsék teljes portfóliója, részletesebb információkkal együtt itt található. Link

Nem vagyok biztos abban, hogy hogyan töltsem ki a szemüveglencsék paramétereit az orvosi receptről.

Mindent megteszünk azért, hogy a szemüvegek online vásárlási folyamata minél egyszerűbb és kényelmesebb legyen. Lencse konfigurátorunk az egész rendelési folyamat során segít neked, útmutatást nyújt és tartalmaz minden fontos információt. Ez lehetővé teszi, hogy kiválaszd a megfelelő típusú lencséket és pontosan beírd az összes szükséges értéket dioptriádról.

További részletes információk arról, hogyan olvassuk a szemészeti receptet, itt találhatóak. Link

Ha azonban még mindig bizonytalan vagy az értékek helyes kitöltésében, ne aggódjon. Egyszerűen csatolhatsz egy fényképet a receptről a rendeléséhez, és optikus csapatunk gondoskodik arról, hogy a lencsék pontosan az te igényeid szerint legyenek elkészítve.

Szükségem van új lencsékre a keretemhez. Lehet csak dioptriás lencséket vásárolni?

Sajnos nem kínáljuk ezt a szolgáltatást. A lencséket csak a kerettel együtt lehet megvásárolni, nem elérhetők különálló termékként.

Magas dioptriám van, és nem találom az értékeimet a lencse konfigurátorban.

A portfóliónkban a dioptriás lencsék -10/6 dioptria között elérhetőek, valamint -3/+3 cilinder érték között. Sajnos már értékekkel nem tudunk lencséket készíteni.

Visszatérítések és visszafizetések

Hogyan küldhetem vissza a rendelésemet?

Minden rendelést vissza lehet küldeni indoklás nélkül a kézbesítéstől számított 30 napon belül. A visszaküldést online kell regisztrálni közvetlenül a weboldalunkon. Ezután e-mail címére megkapod a visszaküldés regisztrációjának megerősítését, valamint részletesebb információt a következő lépésekről. További információ a visszaküldési eljárásról itt található: Link

Lehetséges bármilyen típusú termék, például dioptriás szemüveg visszaküldése is?

Igen, bármilyen tőlünk vásárolt terméket visszaküldhetsz.

Ha először vásároltál tőlünk dioptriás szemüveget lencsével (bármilyen fejlesztéssel), akkor a szállítástól számított 30 napon belül visszaküldheted, és mi teljes összeget visszatérítjük. Ez a visszaküldési szabály csak egy szemüvegre vonatkozik a megrendeléséből (ha egynél több szemüveget vásároltál, a teljes összeget visszatérítjük a legolcsóbb modellre), amelyet online (azaz nem a boltunkban vásároltál).

Abban az esetben, ha úgy döntesz, hogy visszaküldesz egy Essilor prémium lencséket tartalmazó, az egyéni recepted alapján készült dioptriás szemüveget, csak a dioptriás keret összegét tudjuk visszatéríteni. Ebben a helyzetben azonban a szemüveg visszaküldése után visszaküldhetjük neked a dioptriás lencséket. A visszaküldött szemüveget optikusainkhoz küldjük, hogy a lencséket szakszerűen eltávolítsák a keretből, és visszaküldjük azt a címedre. Ha érdekel ez a lehetőség, közvetlenül az online visszaküldési űrlap kitöltésekor jelölhetied be.

*A nem dioptriás lencsék nem minősülnek személyre szabott terméknek. Ha 0 értékű dioptriás lencsével rendelkező szemüveget küldesz vissza, az egész összeget visszatérítjük.

Fizetnem kell a visszaküldött csomagért?

A visszaküldés teljesen ingyenes. A visszáru regisztrációját követően kapni fogsz egy e-mailt a visszaküldő kóddal és teendőkkel. Más módon való visszaküldés esetén a költségek a vevőt terhelik.

Kicserélhetem a terméket a pénzvisszatérítés helyett?

Ez a lehetőség nem elérhető. Minden visszaküldött rendelést automatikusan visszatérítünk. Ha másik modellt, méretet vagy színt szeretnél, megvásárolhatod azt egy új rendelés leadásával közvetlenül a weboldalon.

Hogyan tudom ellenőrizni, hogy már megkaptátok-e a visszaküldött csomagomat?

Visszaküldött csomagja állapotát közvetlenül a Packeta weboldalán ellenőrizheted a csomag követési számának segítségével. A követési szám megtalálható a visszaküldés regisztrációjának megerősítő e-mailjében, a visszaküldési címkén.

Mennyi ideig tart a visszaküldési eljárás?

A teljes folyamat legfeljebb 10 munkanapig tarthat a visszaküldött csomag elküldésétől számítva. A visszaküldés feldolgozását, valamint a visszatérítést visszaigazoljuk egy automatikus e-mailben.

Hogyan kapom vissza a pénzemet?

Előre fizetett rendelések esetén a visszatérítés automatikusan feldolgozásra kerül a rendelés fizetésére használt számlára.

Amennyiben készpénzes fizetési módot választott, a visszaküldés online regisztrálása során lehetősége lesz megadni a számlaszámot, amire a visszatérítés történik.

Kérdések

Vissza tudom küldeni a szemüveget, amit átvettem?

Igen, természetesen. A 30 napos visszaküldési garanciánknak köszönhetően kockázat nélkül vásárolhatsz.

Amennyiben, amit megrendeltél nem felel meg az elvárásaidnak vagy nem áll jól, visszaküldheted a kézhezvételhez számított 30 napon belül.

Ahhoz, hogy megnézd a visszatérítési útmutatónkat, kattints ide.

Hogyan tudom visszaküldeni a megrendelt terméket nektek?

Mint minden az eyerimen, a visszatérítés is rettentően könnyű és egyszerű. Csak gondosan csomagold be a terméket, lehetőleg ugyanabba a csomagolásba, amiben kaptad és küldd el hozzánk ide:

eyerim s.r.o

Michalská 389/20

811 03 Bratislava (Pozsony)

Szlovákia

Javasoljuk, hogy csomagját Packetán keresztül küldje a megadott címre, de természetesen bármelyik tetszőleges futárszolgálattal visszaküldheti a terméket!

Ahhoz, hogy megnézd a részletes visszatérítési útmutatónkat, kattints ide.

Mi az általános visszaküldési garanciátok?

Amennyiben egy sérült vagy hibás terméket szeretnél visszaküldeni, arra kérünk, hogy kattints ide, hogy segíteni tudjunk a problémád megoldásában. Elállási nyilatkozat kitöltésére a visszaküldéshez nincs szükség!

Vissza szeretnél küldeni valamit? Semmi gond!
• Bármilyen terméket visszaküldhetsz hozzánk, ha ezt a kézhezvételtől számított 30 napon belül teszed.
• Amennyiben egy másik színt vagy méretet szeretnél választani, kérünk szépen, hogy küldd vissza a nem kívánt terméket és hozz létre egy új rendelést.
• Nem szükséges értesítened minket arról, hogy visszaküldesz egy terméket, csak töltsd ki az elállási nyilatkozatot, amit a csomagodban találhatsz meg és csatold a visszaküldött csomaghoz.
• Visszatérítjük a termék árát, az akciós termékeket is beleértve, az eredeti fizetési módodnak megfelelően.
• Sajnos nem áll módunkban visszatéríteni azon alkotórészek árát, amelyek személyre szabottan, egyéni igényeknek megfelelően lettek elkészítve. Dioptriás szemüvegek esetében, amelyeket lencsével együtt vásároltál meg, csak a keret árát tudjuk visszatéríteni.
• A termékek állapota a te felelősséged egészen addig, amíg meg nem érkezik a raktárunkba, szóval győződj meg arról, hogy rendesen be vannak csomagolva és nem tudnak megsérülni az úton.
• A terméket az eredeti csomagolásban a tokkal, és minden kiegészítőjével, az eredetiséget igazoló címkéivel és a gyártó általi pecséttel együtt küldd vissza.
• Amennyiben az a kellemetlen helyzet fordulna elő, hogy a termék nem megfelelő kondícióban kerül vissza, vagy a 30 napos visszaküldési garanciában foglaltaktól később, elképzelhető, hogy a terméket visszaküldjük neked.
• Nem vagyunk felelősek olyan termékekért, amelyeket véletlenül küldtek vissza nekünk. Amennyiben szeretnéd, hogy mégis visszaküldjük neked, arra kérhetünk, hogy te álld a visszaküldés költségeit.
• Az országodban elérhető opcióknak megfelelően, te leszel a felelős a visszaküldés költségeiért.
• A csomagolásnak és a szállítás módjának is biztonságosnak kell lennie. Nem vállalunk felelősséget azokért a termékekért, amelyek sérültek vagy elvesznek az útjuk során. Kérünk, hogy mindig szerezz visszaigazolást a visszaküldésről.

Ahhoz, hogy megnézd a részletes visszatérítési útmutatónkat, kattints ide.

Hogyan töltsem ki az elállási nyilatkozatot?

Nagyon egyszerű! Csak kövesd a nyilatkozat utasításait, és győződj meg arról, hogy mindent helyesen írsz be. Szükségünk lesz ezekre az információkra ahhoz, hogy feldolgozzuk az elállásod. Amint kitöltötted az egészet, rakd bele a nyilatkozatot a csomagba a visszaküldendő termékek mellé.

Itt van egy kis segítség ahhoz, hogy hogyan kellene kinéznie:
how to use discount voucher

Visszaküldhetek úgy is egy terméket, hogy helyette egy másikat szeretnék választani és nem pedig a visszatérítést?

Sajnos nem tudjuk a visszaküldött terméket egy másikra kicserélni. Minden visszaküldött termék visszavonásra és kifizetésre kerül.

Ha egy másik méretű, színű, vagy esteleg egy teljesen más modellt szeretnél, csak egy új rendelést kell leadnod a honlapunkon.

Megtérítitek a visszaküldés költségeit is?

Neked kell állni a termék visszaküldésének költségeit. Azonban, a visszaküldés költségei néhány esetben visszatérítésre kerülhetnek, ilyen lehet az, amikor egy hibás vagy sérült terméket kapsz.

Sajnos nem áll módunkban visszatéríteni azon alkotórészek árát, amelyek személyre szabottan, egyéni igényeknek megfelelően lettek elkészítve. Dioptriás szemüvegek esetében, amelyeket lencsével együtt vásároltál meg, csak a keret árát tudjuk visszatéríteni.

Visszatérítitek a dioptriás szemüvegek árát is?

Sajnos nem áll módunkban visszatéríteni azon alkotórészek árát, amelyek személyre szabottan, egyéni igényeknek megfelelően lettek elkészítve. Dioptriás szemüvegek esetében, amelyeket lencsével együtt vásároltál meg, csak a keret árát tudjuk visszatéríteni.

Amennyiben szeretnéd megtartani a lencséket, akkor elküldjük a csomagod az optikai laborunkba, hogy szakszerűen távolítsák el a lencséidet és visszaküldjük azokat neked. Azonban azt javasoljuk neked, hogy ne használd újra ezeket a lencséket más keretekkel, elvégre kifejezetten egy kerethez készültek, egy más alakú vagy méretű keretbe téve akár káros is lehet a szemeidnek.

MEGJEGYZÉS: Ha leadtad a rendelésed, azt nem tudjuk már visszatéríteni dioptriás lencsék esetében. Még akkor sem, ha a rendelésed nem került kiszállításra.

Megkaptátok már a visszaküldött csomagomat?

Amint a visszaküldött terméket megkaptuk és megvizsgáltuk, küldünk neked egy e-mailt és értesítünk róla. Akár 10 munkanap eltelhet a feladástól számítva, hogy megérkezzen hozzánk a feladott csomagod.

Amennyiben lehetséges, kérj igazolást a postádról és tartsd azt magadnál amíg fel nem dolgozzuk az elállásodat, ez azért lehet hasznos, mert így nyomon tudod követni a csomagod a megérkeztéig.

Mi van akkor, ha elfelejtettem az elállási nyilatkozatot mellékelni a csomagomhoz?

Elfelejtetted az elállási nyilatkozatot mellékelni a csomagodhoz? Ne aggódj, visszatérítéssel foglalkozó csapatunk valószínűleg képes lesz azonosítani a rendelésed a neved alapján, szóval tudni fogjuk, hogy az hozzád tartozik.

Amint kézhez kaptuk és megvizsgáltuk a csomagod, küldünk neked egy e-mailt, hogy tudassuk veled azt, hogy minden rendben van-e és már várhatod is a vásárlásod visszatérítését az elkövetkezendő napokban.

Mennyi időbe telik, hogy lássam a visszatérített összeget a bankszámlámon?

Kötelesek vagyunk visszatérítést kezdeményezni 14 napon belül, amennyiben elállsz a rendelésedtől. Azonban nem vagyunk kötelesek visszatérítést kezdeményezni, amennyiben nem kapjuk kézhez a visszaküldött terméket vagy nem igazolod azt, hogy feladtad a csomagot.

Amikor a visszatérítendő összeget elküldjük, beletelhet akár 2-5 munkanapba is, hogy megjelenjen az összeg a számládon. Ez azonban eltérhet a kártyaszolgáltatód, a számlatípusod és a bankod irányelveitől függően.

Hibás vagy sérült terméket kaptam, mit tegyek?

Nagyon sajnáljuk, hogy ez történt veled. Minden tőlünk telhetőt igyekszünk megtenni azért, hogy megelőzzünk minden ilyen eseményt, illetve arra törekedünk, hogy azonnal megoldjunk minden problémát a hibás termékekkel kapcsolatban.

Amennyiben valamilyen hibát fedeznél fel, arra kérünk, hogy vedd fel a kapcsolatot az Ügyfélszolgálatunkkal a következő adatok birtokában:
rendelésed száma
• a hibás termék neve
• a hiba bemutatása, lehetőleg képekkel

Amint megkapjuk a sérült vagy hibás terméket, visszaküldjük a visszapostázás költségét és küldünk egy új terméket / visszatérítjük a vásárlásod, amilyen hamar csak tudjuk.

Visszavihetek egy terméket személyesen is?

Jelenleg nem áll módunkban a személyes visszaszállítások fogadása. Arra kérünk, hogy kövesd a Visszatérítési Útmutatót és küldd vissza a terméket hagyományos postával vagy bármilyen másik általad választott csomagküldő szolgálattal.

Küldeni fogunk neked egy e-mailt, amint a visszatérítéssel foglalkozó csapat feldolgozta és megvizsgálta az elállásod.

Utánvéttel fizettem, hogyan fogom a visszatérítést megkapni?

Minden visszatérítést elektronikusan intézünk. Amennyiben utánvéttel rendelted meg a terméket és most vissza szeretnéd küldeni, akkor arra kérünk, hogy lépj kapcsolatba emailen keresztül itt: [email protected] , és küld el a következő adatokat:
az IBAN és SWIFT kód
• a számlatulajdonos neve
• a számlatulajdonos teljes címe

Amint megérkezik hozzánk, azonnal tájékoztatunk róla és azonnal kezdeményezzük a visszatérítést.

Megjegyzés: az utánvétes rendelések banki tranzakcióval kerülnek megtérítésre, más opció nem lehetséges.

Hogyan használhatom ki a 2-éves garanciát?

Annak érdekében, hogy el tudjuk dönteni, hogy a hiba a garancia hatálya alá tartozik-e, arra kérünk, hogy küldj képeket és egy jellemzést a hibáról az e-mail címünkre: [email protected], fel fogjuk venni veled a kapcsolatot a további utasításokkal.

Amint a terméked megérkezett hozzánk, elküldjük a gyártóhoz garanciális ellenőrzésre. Arra kérünk, hogy tartsd szem előtt azt, hogy ez a procedúra akár 30 napot is igénybe vehet.

Amennyiben a hibára fedezetet nyújt a garancia* egy új, hibátlan terméket küldünk neked ingyen. Amennyiben nem szeretnél új terméket a régi helyett, vagy a termék már nem elérhető, visszaküldjük a vásárlás összegét. Vedd figyelembe azt, hogy ami jelenleg nincs készleten, annak kézbesítése hosszabb időbe kerülhet.

*A garancia kivétel nélkül minden gyártói hibára vonatkozik. A garancia nem nyújt fedezetet a keret vagy lencse olyan sérüléseire, amelyek a mindennapi használat következtében, kopás hatására (pl.: karcolások), illetve a termék nem megfelelő használatának vagy baleset következtében keletkeztek.

Hogyan tudok egy új elállási nyilatkozathoz jutni?

Nem találod az elállási nyilatkozatod? Ne aggódj, innen tudsz egy új példányt nyomtatni.

Csak kövesd a nyilatkozat utasításait, és győződj meg arról, hogy mindent helyesen írsz be. Szükségünk lesz ezekre az információkra ahhoz, hogy feldolgozzuk az elállásod. Amint kitöltötted az egészet, rakd bele a nyilatkozatot a csomagba a visszaküldendő termékek mellé.

ÜGYFÉLSZOLGÁLAT

Az ügyfélszolgálatunk minden munkanapon a rendelkezésére áll.
Minden üzenetet elolvasunk és egy munkanapon belül válaszolunk.

Visszaküldési cím:

eyerim s.r.o
Michalská 389/20
811 03 Bratislava (Pozsony)
Szlovákia

INFO: Javasoljuk, hogy csomagját Packetán keresztül küldje a megadott címre, de természetesen bármelyik tetszőleges futárszolgálattal visszaküldheti a terméket!

A cég bejegyzett székhelye:

eyerim s.r.o
Brezová 2055/22
Spišská Nová Ves
052 01, Slovensko

COMPANY ID: 47 970006
VAT EU: HU30442339

A cég a Kassai Kerületi Bíróság
által a Cégjegyzékbe került,
Sro szakasz, 36601/V. sz. melléklet.

Bratislava

Telefonszám: +421915774755

Monday 09:30 - 19:30
Tuesday 10:00 - 18:00
Wednesday 09:30 - 19:30
Thursday 10:00 - 18:00
Friday 10:00 - 18:00
Saturday 09:00 - 14:30
Sunday Zatvorené
Break 12:00 - 12:30

Bemutatótermek Bratislava

Praha

Telefonszám: +420 774 358 108

Monday 9:30 - 19:30
Tuesday 10:00 - 18:00
Wednesday 9:30 - 19:30
Thursday 10:00 - 18:00
Friday 10:00 - 18:00
Saturday 9:00 - 14:30
Sunday Zavřeno

Bemutatótermek Praha

Hamarosan több bemutatóterem érkezik

Választ
Bezár
Választ