Esetenként előfordulnak hibák a rendelés során, például, hogy a megnövekedett forgalom miatt késve érkezik a rendelésed, esetleg törött terméket találsz a csomagban. Vannak azonban esetek, amikor a termék sérültnek tűnik, de valójában mégsem az. Mivel a valóságban ez a szemüveg alapvető tulajdonsága és nem egy sérülés. Olvasd el a 4 leggyakoribb okot, amiért vásárlóink visszaküldik a rendelést.

1. A szemüvegem dioptriás lencséi enyhén sárgás színűek 

Azon személyeknek, akik sokat dolgoznak digitális eszközökkel, létezik speciális szemüveg olyan további szűrővel, mint a kékfény elleni védelem. A kékfény elleni védelemnek megvannak a maga specifikációi - ezek a lencsék enyhén sárgás színűek, kékes színű tükröződéssel a lencse külső részén. Nem kell emiatt aggódnod, ez nem gyártási hiba. Ez az enyhe színbevonat segít kiszűrni a káros fénysugarakat.

Kékfény szűrő - a szemüvegem dioptriás lencséi enyhén sárgás színűek, eyerim blog

2. A szemüvegem szárai aszimmetrikusak

A műanyag alapanyagoknak megvannak a maguk előnyei - könnyűek, legtöbbjük erős és főként rugalmasak. Ez a tulajdonság fontos - bizonyos esetekben olyan terméket kaphatsz, aminek a szárai aszimmetrikusak. Ennek okai általában a szállítás vagy az alapanyag lehet. Ez természetesen kellemetlen, de a megoldás nagyon egyszerű - csak fogd meg a szemüveget mindkét kezeddel és finoman hajlítsd meg az ellenkező irányba.

Aszimmetrikus szemüveg szárak - a szemüvegem szárai aszimmetrikusak, eyerim blog

3. Nem látok bizonyos dolgokat a polarizált lencséken keresztül

A polarizált napszemüveg remek dolog - amellett, hogy 100% védelmet biztosít a káros UV sugarak ellen, a polarizált szemüvegek képesek ennél többet is nyújtani. Minden polarizált napszemüveg egy speciális kémiai bevonattal rendelkezik. Ezt a bevonatot úgy fejlesztették ki, hogy elnyelje a napsugarakat és csökkentse az úgynevezett káros sugarakat. Időről időre, ha polarizált szemüveged van, előfordulhat, hogy amikor egy régebbi digitális eszközt nézel (például ébresztőóra vagy képernyő), nem fogsz látni semmit. Miért? A telefonod kijelzője (vagy bármi más kijelzője), rendelkezik egy polarizált bevonattal ami megtöri a fénysugarakat és a tükröződést, a jobb láthatóság kedvéért külső fényviszonyokban. Viszont a szemüveged is rendelkezik polarizált bevonattal. Amikor a két szűrő pozíciója megegyezik, a kijelző minden fénye kiszűrődik, ezért nem látsz majd semmit.

Polarizált lencsék - Nem látok bizonyos dolgokat a polarizált lencséken keresztül, eyerimblog

4. A Ray-Ban szemüvegem karcos

Ugyan ki szeretne vásárolni egy designer szemüveget és azt karcosan megkapni? Senki. A legtöbb Ray-ban szemüvegen található egy gravírozott  “RB” felirat a bal lencsén, közvetlenül a zsanér mellett. Első ránézésre karcolásnak tűnhet, de higgy nekünk - ez csak a termék eredetiségét igazolja. Amennyiben polarizált Ray-Ban szemüveged van, egy “Ray-Ban P” feliratnak lesz belegravírozva a jobb lencsék felső sarkában. Amennyiben hiányzik a “P”, légy óvatos, mert előfordulhat, hogy a lencse nem polarizált vagy a szemüveg nem eredeti. A Ray-Ban termékein található egy minőségi statikus matrica Ray-Ban logóval ellátva. Tudj meg többet arról, hogy hogyan ismerheted fel a valódi Ray-Ban szemüvegeket.

Ray Ban logo - A szemüvegem karcos, eyerim blog

Hisszük, hogy az eyerim webshopjában leadott rendeléseddel minden rendben lesz és, hogy ez a 4 tippel időt takarítottál meg. Amennyiben kérdéseid adódtak vagy sérült csomagot kaptál, ne habozz felvenni a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal vagy elolvasni FAQ szekciónkat.