A fény ünnepe, még a legsötétebb időszakban is. Ez a Ray-Ban legújabb „You’re On” kampányának szellemisége, amely a spontaneitás és hitelesség iránti vágyat helyezi középpontba.
Ideje, hogy tényleg önmagad lehess, és élvezd a hiteles és korlátlan öröm pillanatait. Éld az életed úgy, hogy a valódi önmagad adod, és nem számít, ki látja, amikor magával ragad a spontán viselkedés.
A kampány során kibocsátott kollekciót a márka leginkább ikonikus kereteinek szenteljük, melyben újraértelmezzük az örökzöld szellemiségüket, kezdve az 50-es évek legendás Wayfarer keretétől a 60-as és 70-es évek nyolcszögletű modelljein át a 90-es évekre jellemző vintage stílusig. Minden szemüveg személyre szabható, így mindenki teljes mértékben kifejezheti az egyedi stílusát és személyiségét.
CLUBMASTER
Nem meglepő, hogy a Ray-Ban Clubmaster nosztalgikus érzéseket kelt benned. Ez a halhatatlan stílus az '80-es évektől velünk van, amikoris "Browline" néven volt ismert és a női macskaszem keretek férfi párja volt. A Clubmasterek az 1990-es években lettek híresek amikor Denzel Washington a Malcom X-ben, Tim Roth pedig a Kutyaszorítóban c. filmben viselte. Manapság a Ray-Ban Clubmaster a retró és az időtlenség szimbóluma, értelmiségiek és a jövő útmutatóinak kedvence.
STATE STREET
A State Street Optics elegáns, négyszögletű szemüveg merész acetátkerettel. A klasszikus és az új havannabarna színekben is elérhető, ikonikus stílusú szemüveg a 70-es évek haladó szellemiségéből merít ihletet.K A State Street Optics a klasszikus elegancia és a modern design ötvözete.
JACK
A klasszikus, kerek formát újraértelmezve a Jack új kalandokra építve teremt hagyományt. Az aranyszínűtől a világosbarnáig számos színben elérhető, vékony fémkeret szerkezete a modern, kerek stílust képviseli. Imádni fogod, amikor rajtad van!
Élj meg minden pillanatot épp úgy, amilyen valójában vagy. Ne feledd – az eredeti Ray-Ban látásjavító szemüvegekkel #YouAreOn!